24 Aralık 2008 Çarşamba

BAYRAM ŞEKERİ

SORULAR:
S-1) Okul yönetiminde Bilgisayar kullanmada öğretmen sayfasının kullanım özelliklerini örnek sayfalar göstererek açıklayınız?

S-2) Okul demirbaş işlerinin yapıldığı e-yönetim yâda e-idare sitesinin okullarda kullanım özelliklerini sayfa örnekleri vererek açıklayınız?

S-3) Kuzey Avrupa ülkelerinde ki e-eğitim( online eğitim – online okul) özelliklerini sayfalar göstererek açıklayınız?

S-4) Kuzey Avrupa ülkeleri ile orta Avrupa ülkelerindeki okul yönetimine ait sayfa kullanımlarını örnekler göstererek açıklayınız?

S-5) Milli eğitim teşkilatını eğitim-öğretim ve diğer genel müdürlükler ve birimler olarak şema halinde gösteriniz?

S-6) Milli eğitimin okullardaki bilgisayar destekli eğitim ile ilgili sunmuş olduğu dersler ve içeriklerden örnekler veriniz?

S-7) MEB’in BDE ile ilgili TTNET Vitamin den ders örnekleri ve içeriklerini örnekleyip kendi görüşünüzü de belirtin?

S-8) Okul yönetiminde kurum ve kuruluşların (baskı gruplarının) etkenliği nedir?

S-9) Öğrenci velilerinin okul yönetimi ile olan ilişkileri, veli kuruluşları ile olan ilişkileri ve öğretmenlerle olan ilişkilerinin önemimi eğitim – öğretim yönünden açıklayınız?

S-10) Öğrencinin başarıya ulaşmasında öğrenci web sitelerinin e öğretmenlerin rolünü tartışınız?

S-11) Okul organizasyonunun etkin ve verimli çalışmasında rol oynayan okul içi ve dışı faktörleri yazınız?

S-12) Günümüz okullarındaki okul yönetiminde PC kullanımına ilişkili çalışmalardan öğrenci portallarının çalışmasına örnek bir sayfa verip açıklayınız?

Hiç yorum yok: